سری جدید از پیامک و مسیج تبریک روز پدر و مرد + عکس نوشته
loading...

جدید های روز

با فرا رسیدن روز پدر و ولادت حضرت علی (ع) برای شما عزیزان دل جدیدترین و زیباترین اس ام اس و عکس تبریک روز پدر و مرد را آماده کرده ایم.   پیامک ها و اس ام اس تبریک روز

Admin Z بازدید : 172 چهارشنبه 15 اسفند 1397 نظرات (0)

با فرا رسیدن روز پدر و ولادت حضرت علی (ع) برای شما عزیزان دل جدیدترین و زیباترین اس ام اس و عکس تبریک روز پدر و مرد را آماده کرده ایم.

 

پیامک ها و اس ام اس تبریک روز پدر به مناسبت میلاد امام علی (ع) و روز پدر برای ارسال پست های تلگرامی و اینستاگرامی و تبریک به پدرها و همسرها

روز پدر

روز پدر و روز مرد

اي تکيه گاه محکم من، اي پدر جان ، اي ابر بارنده ي مهر و لطف و احسان اي نام زيبايت هميشه اعتبارم، خدمت به تو در همه حال، هست افتخارم . . .

پدرم روزت مبارک

*****

 بابا جونمی ، عمرمی ، قلبمی دوستت دارم به شما افتخار می کنم امید که سایه شما تا ابد بر سر ما باشدپدر جان روزت مبارک

*****

از اوّلین انشاء فقط یک جمله یادم هست بابا اگر نان دادتاوان هم فراوان داد . . .

 

*****

تقدیم به پدر حقیقی مان، امام زمان:

ای سفر کرده موعود بیا

که دلم در پی تو در به در است

جان ناقابل این چشم به راه

برگ سبزی به تو، روز پدر است

*****

شنیدن صـــــــدای قلب کسی که دوستــــــش داری زیبــــــــــا‌ترین موسیقی دنیـــــاست… شوهر عزیزم دوستت دارم،

روزت مبارک

*****

پدر جان ، با یك دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم و پیشانی بر خاك می گذارم و خداوند را شكر می كنم كه فرزند انسان بزرگ و وارسته ای چون شما هستم. پدر جان عاشقانه دوستت دارم و دستانت را میبوسم

روز پدر

تبریک روز پدر برای پروفایل

تبریک به کسی که نمی دانم از بزرگی اش بگویم یا مردانگی، سخاوت، سکوت، مهربانی و… بسیار سخت است … پدرم روزت مبارک . . .

*****

پدر جان نگاه مهربان و صدای دلنشینت همیشه مرحم دل من در این غربت است بدان که برای من بهترینیروز پدر مبارک باد

*****

ای کاش گذر زمان در دست من بود تا لحظه های شیرین با تو بودن را اینقدر طولانی میکرم که برای بی تو بودن وقتی نمیماند روزت مبارک

روز پدر

روز پدر و ولادت امام علی (ع) 1397 + 98

شنیدن صدای قلب کسی که دوستش داری

زیبــــــــــاترین موسیقی دنیـــــاست

شوهر عزیزم دوستت دارم، روزت مبارک

*****

بهترین رفیق و شریک زندگی تو اونیه که

این حس رو به تو بده که تو می‌تونی تو هر زمینه‌ای از زندگی بهترین باشی…

همسر عزیزم من با تو بهترینم…

روزت مبارک

*****

میگن خداوند به هر كسی به اندازه دلش داده ببین دل من چقدر بزرگه كه خدا تو رو به من داده. نازنینم با تمام وجود دوستت دارم و مردانگی ات را می ستایم و به وجودت افتخار می كنم. روزت مبارك

روز پدر

متن جدید و زیبا روز پدر

آفتاب مهربانی ،سایه ی تو بر سر من ،ای که در پای تو پیچید ،ساقه ی نیلوفر من. پدرم تو آفتاب زندگی ام هستی . آفتابی که امید وارم هیچگاه غروب نکند.

روز پدر مبارک

*****

می دونی فرق روز پدر با روز مادر چیه ؟ روز مادر طلافروشی ها شلوغ می شه اما روز پدر جوراب فروشی ها می دونی شباهتشون چیه ؟ پول هر دو از جیب بابا میره

*****

توی این روز عزیز ، توی این لحظه های قشنگ زیباترین کلمه ای که میشه گفت یک ” دوستت دارم ” به همراه یک آسمان عشق و تمنا تقدیم به تو همسر عزیزم ، روزت مبارک

روز پدر 98

روز پدر 98

بــگذار یـک بــار دیـگر بـگویـم:

که مـرد هـمـیـشـه مــحبـوب مـن

چــقدر دوســتــت دارم

در تــنـگـــاتـنـگ آغـــوش امــن تو

چـــه لـــذتی از زن بـــودنم می برم !

*****

توی این روز عزیز،

توی این لحظه‌های قشنگ

زیبا‌ترین کلمه‌ای که می‌شه گفت یک «دوستت دارم»

به همراه یک آسمان عشق و تمناست

تقدیم به پدرعزیزم،

روزت مبارک

*****

خدای اطلسی ها با تو باشد/پناه بی كسی ها با توباشد/تمام لحظه های خوب یك عمر/به جزء دلواپسی ها با تو باشد…..پدر عزیزم روزت مبارك

روز پدر

روز پدر

سرم را نه ظلم مي تواند خم کند ، نه مرگ ، نه ترس ، سرم فقط براي بوسيدن دست هاي تو خم مي شودپدرم

*****

پدر نام تو تکیه گاه من است روز پدر رو خدمت شما پدر عزیزم تبریک عرض میکنم

*****

چه حکایت جالبیست ، کلمه ی زندگی با “زن” آغاز میشود و مردن با “مرد”… روز مرد مبارک باد

*****

پدر جان، باش و با بودنت باعث بودن من باش

روزت مبارک. از صمیم قلب دوستت دارم

*****

پدر‌ ای چراغ خونه!

مرد دریا،

مرد بارون با تو زندگی یه باغه،

بی‌تو سرده مثل زندون هر چی دارم از تو دارم،

تو بهار آرزو‌ها هنوزم اگه نگیری،

دستامو می‌افتم از پا پدرم روزت مبارک

روز پدر

عکس تبریک روز پدر به انگلیسی

پدر عزیزتر از جانم، فرا رسیدن روز خوش یمن و مبارک پدر را تبریک میگویم و امیدوارم سایه مهر و محبت تو پیوسته بر سرم باشد و همیشه در پناه خداوند منان در کنار هم باشیم.

*****

پدر ای وجودم از تو / قدرت و توان گرفته ای که از دم نفسهات / هستی من جان گرفته روز پدر مبارک

*****

باور کن ماه هاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم اما امشب همه جملات را فراموش کرده ام همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم پدرم روزت مبارک

روز پدر

عکس متحرک تبریک روز پدر

امروز به نام پدران نام گرفت / زن رفت و ز همسر خودش وام گرفت هر مرد در این روز بدیدم، کادو / جوراب ، لباس زیر یا مام گرفت

*****

پدر دستات برام گهواره بودن

چشات مثل چراغ خــونه من

به جز تو از همـــه دنیا بریدم

کسی رو مثل تو عاشق ندیدم

پدرم روزت مبارک

*****

پدر‌ ای وجودم از تو قدرت و توان گرفته ای که از دم نفسهات هستی من جان گرفته پدرم روزت مبارک

روز پدر

روز پدر و مرد

پدر جان نگاه مهربان و صدای دلنشینت همیشه مرحم دل من در این غربت است بدان که برای من بهترینیروز پدر مبارک باد

*****

چه کسی می داند در پس این چهره مهربان خستگیت را پدرم دوستت دارم

*****

وای روز مادر و روز پدر / جدم از ناراحتی آید به در روز مادر یک النگو می دهم / زن دهد جوراب در روز پدر

تازه پول دومی را هم زمن / می ستاند از طریق گل پسر قیمت جوراب من هم لاجرم / از النگو هست قدری بیشتر !

روز پدر

پیامک تبریک روز پدر 2019 + 98

اینکه از جیب پدر بچه او با خبر است اینکه زن درک کند شوهر او در بدر است اینکه احساس کند وضع چقدر خر تو خر است ! بهترین هدیه روز پدر است !

*****

پدر ای که از تو جاری

خون زندگی تو رگهام

ای که از نور دو چشمت

نور زندگی به چشمام

پدرم روزت مبارک

*****

سیبیلوی من روزت مبارک روز پدر (مرد) رو به پدر عزیز خودم و همه مردهای سخت كوش تبریک ميگم

روز پدر

تبریک روز پدر + اس ام اس

متن زیبا و غمگین در مورد روز پدر

ﻳﻮﺍﺵ‌ ﺗﺮ ﺧﻮﺷﺤﺎلی ﻛﻨﻴﺪ!

ﺷﺎﻳﺪ ﻛسی ﭘﺪﺭ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ…

ﺍﻳﻨﻘﺪﺭ ﺍﻳﻦ ﻃﻼی ﺑﺎ ﺍﺭﺯﺵ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺭﺥ ﻧﻜﺸﻴﺪ …

ﻗﺪﺭﺵ ﺭﺍ ﺑﺪﺍﻧﻴﺪ …

ﺍﺯﻛﻨﺎﺭﺵ ﺑﻮﺩﻥ ﻟﺬﺕ ﺑﺒﺮﻳﺪ،

ﺩﺳﺘﺎﻧﺶ ﺭﺍ ﺑﺒﻮﺳﻴﺪ،

ﺳﺎعت‌ها ﻧﮕﺎﻫﺶ ﻛﻨﻴﺪ، ﭘﺪﺭﻫﺪﻳﻪ نمی‌خوﺍﻫﺪ…ﭘﺪﺭﺧﻮﺩﺵ ﻫﺪﻳﻪ ﺍﺳﺖ،

ﺍﺯﺩﺳﺘﺶ ﻧﺪﻫﻴﺪ، ﺑﺮﺍﻳﺶ ﻭﻗﺖ ﺑﮕﺬﺍﺭﻳﺪ.

ﻣﻮﺍﻇﺐ ﺑﺎﺵ ﺍﻭ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﺗﻮﺳﺖ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺯﻣﻴﻦ ﺁﻣﺪﻩ…

ﺗﺎ ﺍﺯﺗﻮ ﺣﻤﺎﻳﺖ ﻛﻨﺪ… ﻣﻮﺍﻇﺐ ﺑﺎﺵ ﺩﻝ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﺭﺍ ﻧﺸﻜنی…

ﻓﻘﻂ ﻳک ﻛﻢ ﻳﻮﺍﺷﺘﺮ!

ﺷﺎﻳﺪ کسی ﺩﻟﺶ ﺑﺮﺍی ﭘﺪﺭﺵ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ باشد…

روز پدر

روز پدر 1398

خورشید هر روز دیر‌تر از پدرم بیدار می‌شود اما زود‌تر از او به خانه بر می‌گردد

به سلامتی هرچی پدره

*****

پیشانی حاجی شهر پینه بسته، دستان پدرم نیز همینطور !

بزرگتر که شدم تازه فهمیدم پدرم با دستانش نماز می خواند !

به سلامتی همه پدرها

روز پدر

تبریک روز پدر و مرد سال 97 + 98

هشدار به مردان به زودی مردان چینی با توقع ناچیز، کم اشتها ، و کارکرد 24 ساعته، بدون مادر و خواهرو قوم و خویش، با عمری اندک و قابل تغییر به صورت دلخواه در هر زمان و بدون نیاز به هدیه روز مرد وارد کشور میشوند !

*****

همیشه مادر را به مداد تشبیه می‌ کردم که با هر بار تراشیده شدن کوچک و کوچک‌ تر میشود

ولی پدر یک خودکار شکیل و زیباست که در ظاهر ابهتش را همیشه حفظ می‌کند

خم به ابرو نمی‌ اورد و خیلی سخت‌ تر از این حرفهاست؛

فقط هیچکس نمیبیند و نمی‌داند که چقدر دیگر میتواند بنویسد.

بیایید قدردان باشیم.

به سلامتی پدر و مادر‌ها

روز پدر

روز پدر 98 + 1398

اما همیشه به جرم پدر بودن باید ایستادگی کند؛ و با وجود همه مشکلات، به تو لبخند زند تا تو دلگرم شوی که اگر بدانی… چه کسی، کشتی زندگی را از میان موج‌های سهمگین روزگار به ساحل آرام رویاهایت رسانده است؛ پدرت را می‌ پرستیدی 

*****

پدر همه را به یک چشم می دید

پا توی یک کفش می کرد و عوض خُر خُر، خِس خِس می کرد

جنگ که تمام شد از پدر چیزی حدود سی درصد باقی مانده بود

حالا که دیپلم گرفته ام می فهمم:

ما صد درصد به پدر مدیونیم، نه هفتاد درصد !!!

روز پدر

عکس متن دار روز پدر 98

بارها می شد که کنارم باشد و دلم با او نباشد

اما 

پدر هر جا که باشد، دور و نزدیک، شک ندارم که دلش هر لحظه با من است

روز پدر

نوشته روز پدر و همسر

بوسه میزنم بر دست‌ های مردی که هیچ‌ گاه دست‌هایم را‌‌ رها نکرد!

همسر عزیزم روزت مبارک

روز پدر

روز پدر 1397 + 98

می‌ دونی بهشت کجاست؟

یه فضـای چند وجب در چند وجب بین بازوهای کسی که بدون هیچ ادعایی به تو می‌گوید:

“فــــــــــرزندم”

به سلامتی پدری که طعم پدر داشتن رو نچشید، اما واسه خیلی‌ها پدری کرد

این نوشته در کارت تبریک با برچسب ٬ ٬ ٬ ٬ ٬ ٬ ٬ ٬ ٬ ٬ ٬ ٬ ٬ ٬ 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 181
  • بازدید ماه : 509
  • بازدید سال : 8,039
  • بازدید کلی : 84,494