پیامک و عکس نوشته تبریک تولدت مبارک Happy Birthday
loading...

جدید های روز

روز تولدت بهانه ای شد تا بهترین شاد باشهایم را تقدیم حضورت کنم دلت شاد و روزگارت بهاری باد گل زیبای زندگیم اگر برای دنیا یکی باشی برای من تمام دنیائی عزیزم تولدت مبارک ***جملات تبریک تولد*** ا

Admin Z بازدید : 197 یکشنبه 26 اسفند 1397 نظرات (0)

روز تولدت بهانه ای شد تا بهترین شاد باشهایم را تقدیم حضورت کنم

دلت شاد و روزگارت بهاری باد

گل زیبای زندگیم

اگر برای دنیا یکی باشی برای من تمام دنیائی

عزیزم تولدت مبارک

***جملات تبریک تولد***

امروز چند شنبه است؟

چندم کدام ماه از کدام سال است؟ امروز من چند ساله ام؟ چیزی به یاد نمی آورم جز اینکه

امروز اکنون است و اینجا زمین است و من به دنیا آمدم. . . پس به رسم عادت تولدم مبارک. . .

تولدت مبارک

مدل کیک تولد + عکس نوشته Happy birthday

 الفبا برای سخن گفتن نیست / برای نوشتن نام توست اعداد

پیش از تولد تو به صف ایستاده اند

تا راز زاد روز تو را بدانند

 تولدت مبارک

***جملات تبریک تولد***

صدای یک پرواز فرود یک فرشته آغاز یک معراج و شروع یک زندگی

تولدت مبارک

***جملات تبریک تولد***

هدیه ای از آسمان برای؛ روز تولدت رسید. و دیدم هیچ چیز گلم را جز عشق لایق نیست.

تولدت مبارک

***جملات تبریک تولد***

قهقهه هایی آسمانی و آرامش زلال زندگی را برایت آرزو دارم

زمین در انتظار تولد یک برگ ،

من در حال شمارش معکوس

صفر همیشه پایان نیست گاهی آغاز پرواز است . . .

تولدت مبارک

تولدت مبارک

عکس نوشته Happy birthday

تولدتان را صمیمانه تبریک گفته و از ایزد منان برایتان شادی سلامتی و سربلندی آرزو دارم .

مایه خوشبختی و سعادت برای من است که یکسال در کنار شما بوده ام

***عکس و جملات تبریک تولد***

امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت

قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت

سالروز زمینی شدنت مبارک . . .

***عکس و جملات تبریک تولد***

فوووووووت ….. فووووووووت …. فوووووووت ….. فووووووووت … فوووووووت …. بیا شمعها رو فوت کن !!!

تولدت مبارک !!!

***عکس و جملات تبریک تولد***

زمین در انتظار تولد یک برگ ، من در حال شمارش معکوس صفر همیشه پایان نیست گاهی آغاز پرواز است

تولدت مبارک

***عکس و جملات تبریک تولد***

زبان ما قاصر است از شکر نعمت تولد و حس بودن شما

در روز تولدت سر بر زمین سائیده و از درگاه حضرت حق نهایت سپاس خود را بجا آورده

و برایت سالهای سال عمر با عزت و برکت خواستاریم .

باشد که بقاء عمرت با عزت و سربلندی و توام با خدمت باشد . . .

***عکس و جملات تبریک تولد***

گاو و الاغ و اردک ،

کبریت و گاز و فندک ،

جوجه و مرغ و لک لک ،

تولدت مبارک

***عکس و جملات تبریک تولد***

تقدیم به کسی که شکفتن هیچ گلی زیباتر از لبخند او نیست جشن میلادت بهترین بهانه برای فکر کردن به تو و به یاد آوردن خوبی هایت است

سالروز تولدت مبارک

***عکس و جملات تبریک تولد***

امشب که شب تولدته بهترین ها رو آرزو کن من هم از خدا همون بهترین ها رو برات آرزو مندم تبریک دست خالی مرا باسخاوت بی حدت بپذیر (تولدت مبارک)

تولدت مبارک

عکس نوشته جدید تولدت مبارک

برای دل خودم سخته بدونی تولدشه و نتونی تبریک بگی

جایت هنوز در میان دعاهایم است گرچه جایی در قلبت ندارم

تولدت مبارک عزیزترینم

تولدت مبارک

عکسهای تولدت مبارک

زبان ما قاصر است از شکر نعمت تولد و حس بودن شما

در روز تولدت سر بر زمین سائیده و از درگاه حضرت حق نهایت سپاس خود را بجا آورده

و برایت سالهای سال عمر با عزت و برکت خواستاریم .

باشد که بقاء عمرت با عزت و سربلندی و توام با خدمت باشد . . .

تولدت مبارک

عکس تولدت مبارک

 

الهی جاده زندگیت هموار

آسمان چشمانت صاف و دریای دلت همیشه آرام و زلال باشد

و هیچ وقت از دنیا خسته نباشی . . .

تولدت مبارک

تولدت مبارک

تولدت مبارک عزیزم

کهکشان دلتون همیشه پر از رنگین کمون باشه

آفتابی طلوع میکند و با طلوع آن جهان رنگ تازه ای به خود میگیرد

تو متولد می شوی در چند قدمی عید . .

پس شاد باش که نوید بخش بهاری !

تولدت مبارک

تصاویر جدید تولدت مبارک

جشن میلادت را به پرواز می روم دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها آسمانی که نه برای من نه برای تو که تنها برای “ما” آبیست . . .

تولدت مبارک

تصاویر تولدت مبارک

تولد شما بی شک بهانه ای شد برای تشکر از زحمات فراوانتان . تولدتان را تبریک می گویم و برایتان آرزوی موفقیت می کنم.

تولدت مبارک

پیام و مسیج تولدت مبارک

پیشم باشے دوست دارم؛

تنھا باشے دوست دارم؛

امروز روز میلادته

هرجا باشے دوووووستتتتت دارم

تولدت مبارک بھترینم

تولدت مبارک

نوشته تولدت مبارک

امروز روز توست و من

  تمام دلتنگیهایم را

به جای تو

 در آغوش می کشم

چقدر جایت میان بازوانم خالیست تولدت مبارک

تولدت مبارک

متن تولدت مبارک

نـفـس باد صبا مشک فشان خواهد شد

عالـم پیر دگرباره جوان خواهد شد

ارغوان جام عقیقی به سمـن خواهد داد

چشم نرگس به شقایق نگران خواهد شد

آغاز بودنت مبارک

تولدت مبارک

عکس نوشته تولدت مبارک

این نوشته در کارت تبریک با برچسب ٬ ٬ ٬ ٬ ٬ ٬ ٬ ٬ ٬ ٬ ٬ 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 186
  • بازدید ماه : 514
  • بازدید سال : 8,044
  • بازدید کلی : 84,499