عکس سال نو مبارک 1398 + اشعار تبریک سال نو مبارک 98
loading...

جدید های روز

سال نو مبارک دوستم بدار نه برای سرگرمیت دوستم بدار نه برای اشک ریختنت در خزان زندگیم دوستم بدار ولی هرگز نگو دوستت دارم دوستم بدار همانگونه که دوستت دارم **عیــــــــدت مبار

Admin Z بازدید : 9262 چهارشنبه 22 اسفند 1397 نظرات (0)
سال نو مبارک

سال نو مبارک

دوستم بدار نه برای سرگرمیت دوستم بدار نه برای اشک ریختنت در خزان زندگیم دوستم بدار ولی هرگز نگو دوستت دارم دوستم بدار همانگونه که دوستت دارم **عیــــــــدت مبارک بهــــــــــار زندگیـــــــــــم**

*** اس ام اس و پیام تبریک سال نو مبارک***

 آرزو دارم شادی را در ۱۲ ماه، لذت و خوشی را در ۵۲ هفته، موفقیت را در ۳۶۵ روز ، خوش شانسی را در ۸۷۶۰ ساعت، سلامتی را در ۵۲۶۰۰ دقیقه و برکت را در ۳۱۵۳۶۰۰۰ ثانیه سال نو احساس کنید.

*** اس ام اس و پیام تبریک سال نو مبارک***

با ارزوی 12 ماه شادی 52 هفته خنده 365 روز سلامتی 8760ساعت عشق 525600دقیقه برکت 315300ثانیه دوستی سال نو پیشاپیش مبارک

*** اس ام اس و پیام تبریک سال نو مبارک***

می دانی؟ این بهارها فقط می آیند آغازشان اما با آمدن توست! عیدت مبارک

 
سال نو مبارک

سال نو مبارک 1398

نرم نرمک میرسد اینک بهار ، خوش به حال روزگار ، خوش به حال چشمه ها و دشت ها خوش به حال دانه ها و سبزه ها ، خوش به حال غنچه های نیمه باز . . . عید نوروز مبارک

*** اس ام اس و پیام تبریک سال نو مبارک***

سال جدید میاد و یک سال دیگه پیرتر می شیم اما آرزو دارم هیچوقت قلبت پیر نشه

*** اس ام اس و پیام تبریک سال نو مبارک***

لحظه ای که سال تحویل میشه … تنها لحظه ایه که بی منت به من لبخند میزنی … کاش هر ثانیه برای من سال تحویل باشه تا لبخند همیشه مهمون لبای سرخت بمونه… سال نو مبارک گلم

سال نو مبارک

متن نوشته سال نو مبارک سال 98

ای نو بهار خندان از لامکان رسیدی چیزی به یار مانی از یار ما چه دیدی خندان و تازه رویی سر سبز و مکشبویی همرنگ یار مایی یا رنگ از او خریدی

***اس ام اس تبریک سال نو***

میخوام هفت سین عید رو با یاد تو بچینم سبزه را با یاد روی سبزه ات سمنو به یاد شیرینی لبخندت سایه دانه به رنگ چشم هایت سرکه با یاد ترشی مهربانیت سیب با یاد تردیه گونه هایت سکه با یاد درخشش قلبت سیر با یاد تندی کلامت با همه خوبی ها و بدی هایت دوستت دارم . . .

***اس ام اس تبریک سال نو***

امسال هدیه ی دیگری از طرف خداست که با عشق بسته بندی شده، با سرنوشت زیبا گره خورده و با آرزوهای قشنگ مهر و موم شده. سال نو مبارک

سال نو مبارک

تصاویر سال نو مبارک 98

آسمان را می خواهم برای عبور ، جاده باریکست …..

 

.

 

.

 

.

 

ماه را می خواهم برای نور ، راه تاریکست ……

 

.

 

.

 

.

 

تورو می خواهم برای نظافت ، عید نزدیکست …..

 

==== امیدوارم سال خوبی داشته باشد ====

***متن تبریک عید نوروز 1398***

درسته که هر غروب یه روز از زندگی ما کم می کنه اما هر طلوع خورشید یک روز پر از امید رو به زندگیمون میاره. پس از هر روزمون کمال استفاده رو بکنیم. سال نو مبارک

***متن تبریک عید نوروز 1398***

شاید امسال دست در دست بهار آمدی… در را باز می گذارم اگر لحظه تحویل خواب ماندم، بیا داخل، کسی نیست ؛ بیدارم کن!

***متن تبریک عید نوروز 1398***

نوروز پاسداشت عشق های کوچکی است که زنده مانده اند و روز تعظیم در برابر عشق های بزرگی که عظمت را کوچک می دانند پس به تو در نوروز سلام می کنم که بزرگترین عشق این کوچکی

سال نو مبارک

عکس نوشته سال نو مبارک 98

سال 97 داره کوله بارشو میبنده، آرزو دارم تمام مشکلات و سختی هارو تو چمدونش جا بده و ببره و خوشی و شادی جای اون هارو بگیره

***اس ام اس و پیام تبریک عید نوروز 98***

به علت نبودن چرت و پرت از هم اکنون سال نو را به شما تبریک عرض مینماییم.. . . . . . . از طرف انجمن بیکاران اس ام اس باز ایران

***اس ام اس و پیام تبریک عید نوروز 98***

سال نو می شود، زمین نفسی دوباره می کشد، برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زند پرنده های خسته بر می گردند و در این رویش سبز دوباره… من… تو… ما… کجا ایستاده ایم سهم ما چیست؟ نقش ما چیست؟ پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟ زمین سلامت می کند و ابرها درودتان سال نو مبارک 

سال نو مبارک

تبریک سال نو مبارک 98

نوروز، نماد جاودانِ نو شدن است تجدید جوانیِ جهان کهن است زین ها همه خوب تر که هر نو شدنش یادآور نام پاک ایرانِ من است سال نو مبارک

***متن تبریک عید نوروز 1398***

بهار بهترین بهانه برای اغاز و اغاز بهترین بهانه برای زیستن آغاز بهار بر شما مبارک

***متن تبریک عید نوروز 1398***

 یادتون باشه هیچ سالی عالی نمیشه مگر اینکه خودتون بخواید و بدی هارو فراموش کنید و خوبی هارو با آغوش باز بپذیرید.

***متن تبریک عید نوروز 1398***

کاش میتونستم ماهی قرمز تنگ شیشه ای دلت باشم تاسال تحویل، تو نگاهم کنی ومن توی تنگ شادی کنم؛اون وقت سال تحویلم رو به هیچکی تحویل نمیدم!

سال نو مبارک

متن سال نو مبارک 1398

بـیامد شاهد شیرین نوروز / بنازم سفره ای هفت سین نوروز زچشم ابر نیسا نی دراین فصـل / بریزد اشـک مشک آگین نوروز . . .

*** اس ام اس و پیام تبریک سال نو 1398***

 دعا می کنم برکت به زندگیت بیاد، آرزو دارم تک تک لحظاتت درخشان باشه،تشویقت می کنم راه خودتو بسازی، بهت پیغام میدم و میگم سال نو مبارک

*** اس ام اس و پیام تبریک سال نو 1398***

۱-۲-۳، بعدش باید چیزی میگفتم؟! آهان . سال نو مبارک

سال نو مبارک

تبریک سال نو مبارک 1398

پیشاپیش ( ‘ ; ‘ ) می بوسمت (‘; ‘ ) یکی این ور ( ‘ ;’) یکی اون ور یادت باشه اولین روبوسی عیدو من کردم… سال نومبارک.

***عکس نوشته و پیام تبریک سال نو 98***

بهار میاد همه چی رو تازه میکنه.سال،ماه،روزها رو،هوا و طبیعت ولی فقط یه چیزو کهنه میکنه که به همه ی تازگی می ارزه—سال نو مبارک

***عکس نوشته و پیام تبریک سال نو 98***

گشت گرداگرد مهر تابناک، ایران زمین روز نو آمد و شد شادی برون زندر کمین ای تو یزدان، ای تو گرداننده مهر و سپهر برترینش کن برایم این زمان و این زمین عید نوروز مبارک

***عکس نوشته و پیام تبریک سال نو 98***

حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را به تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض کرده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند بزرگ و سبحان برای شما عزیزان مسئلت می کنیم

سال نو مبارک

سال نو مبارک 98

موی زمین سبز گشت، حین سپر انداخت بحر باد صبا باره اش تاخت به هر کوی و شهر باد مبارک تو را سال نو و سال ها وفق مرادت رود گردش ایام و دهر… سال نو مبارک

***پیام تبریک سال نو مبارک***

امروز دو نفر از من آدرس و شماره تورو از من میخاستن منم بهشون دادم یکیشون خوشبختی و اون یکی سعادت سال 98 میاد سراغت

***پیام تبریک سال نو مبارک***

خداوندا ! در این آخرین روزهای سال دل من و دوستانم را چنان در جویبار زلال رحمتت شستشو ده که هر کجا تردیدی هست ایمان، هر کجا زخمی هست مرهم، هر کجا نومیدی هست امید و هر کجا نفرتی هست عشق، جای آنرا فرا گیرد سال نو مبارک

سال نو مبارک

سال نو مبارک 1398

این نوشته در کارت تبریک با برچسب ٬ ٬ ٬٬ ٬ ٬ ٬ ٬ ٬ ٬ ٬ ٬ ٬ ٬ ٬ 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 168
  • بازدید ماه : 496
  • بازدید سال : 8,026
  • بازدید کلی : 84,481