عکس نوشته و پیام تبریک انگلیسی happy father’s day
loading...

جدید های روز

 عکس متحرک Happy Father’s Day I love my EYES when u look into them I love my NAME when u say it I love my HEART when u love it I love my LIFE when u are in it Hap

Admin Z بازدید : 89 چهارشنبه 22 اسفند 1397 نظرات (0)
پیام و مسیج انگلیسی تبریک روز مرد

 عکس متحرک Happy Father’s Day

I love my EYES when u look into them I love my NAME when u say it I love my HEART when u love it I love my LIFE when u are in it Happy Man’s Day

چشامو وقتی تو بهشون نگاه میکنی دوست دارم، اسممو وقتی دوست دارم که تو صداش میکنی، قلبمو وقتی دوست دارم که تو دوسش داشته باشی، زندگیم رو وقتی دوست دارم که تو توش هستی . . . روز مرد مبارک

پیام و مسیج انگلیسی تبریک روز مرد

عکس Happy Father’s Day

The words are easy when the language is LOVE See ! I love the y i love the o i love the u put them together Happy Man’s Day

وقتی زبانمون زبان عشق باشه کلمات خیلی ساده میشن! نگاه کن؛ من Y رو دوست دارم من O رو دوست دارم من U رو دوست دارم! حالا اینارو بزار کنار هم . . . روز مرد مبارک

پیام و مسیج انگلیسی تبریک روز مرد

عکس نوشته Happy Father’s Day

In life luv is neither planned nor does it happen for a reason but when the luv is real it becomes your plan for life n reason for living Happy Man’s Day

توی زندگی عاشق شدن نه برنامه ریزی شدست و نه با دلیل اتفاق میفته اما وقتی که عشق حقیقی باشه تبدیل میشه به برنامه ی زندگیتون و دلیل زنده بودنتون

روز مرد مبارک

پیام و مسیج انگلیسی تبریک روز مرد

تصاویر زیبا Happy Father’s Day

To Luv some1 is madness, 2b loved by some1 is a Gift Loving some1 who loves u is a duty, but being loved by some1 whom u luv is LIFEHappy Man’s Day

دوست داشتن یه نفر دیوونگیه، دوست داشته شدن توسط یه نفر یک هدیه ست دوست داشتن کسی که دوست داره وظیفست، اما دوست داشته شدن توسط کسی که دوسش داری زندگیه! روز مرد مبارک

پیام و مسیج انگلیسی تبریک روز مرد

اس ام اس انگلیسی Happy Father’s Day

love is like war easy to start and difficult to end Happy Man’s Day

عشق مثل جنگ میمونه شروع کردنش خیلی آسونه اما پایان دادنش سخته روز مرد مبارک

پیام و مسیج انگلیسی تبریک روز مرد

پیام زیبا Happy Father’s Day

I wish i was ur blanket,i wish i was ur bed, i wish i was ur pillowunderneath ur head,i wanna b around u, i wanna hold u tight, & b the lucky person who kisses u goodnite Happy Man’s Day

کاش میشد من پتوی تو بودم، کاش میشد توی تخت تو بودم آرزو داشتم که بالش تو باشم، زیر سرت باشممیخوام همیشه اطراف تو باشم، میخوام تورو محکم در آغوش بگیرم، دلم میخواد من همون شخص خوش شانسی باشم که میبوستت و بهت شب بخیر میگه روز مرد مبارک

پیام و مسیج انگلیسی تبریک روز مرد

تبریک روز مرد + Happy Father’s Day

A bell is no bell ’til u ring it, a song is no song ’til u sing it & luv in urheart wasnt love put there to stay – luv isnt luv ’til you give it awayHappy Man’s Day

یک زنگ هیچی نیست تا وقتی به صدا درش بیاری، یک شعر تا وقتی خونده نشه شعر نیست، عشق توی قلب تو تا وقتی که اسیرش کنی عشق نیست، عشق وقتی عشقه که رهاش کنی تا بره (به دیگه ای هدیه بدیش) روز مرد مبارک

پیام و مسیج انگلیسی تبریک روز مرد

پیام جالب Happy Father’s Day

Accidents do happen.i slip- i trip- i stumble- i fall & usually i dont care at all. but now i dont know what to do cos i slipped and fell in love with u Happy Man’s Day

اینا همه اتفاقیه که میفته…. من لیز میخورم، میلغزم ، تلو تلو میخورم، میافتم و اکثرا هم اصلا اهمیت نمیدم اما حالا نمیدونم چیکار کنم! آخه ایندفه لیز خوردم و توی عشق تو افتادم ! (در اصل منظور این بده که عاشق تو شدم!) روز مرد مبارک

پیام و مسیج انگلیسی تبریک روز مرد

Happy Father’s Day

The essential sadness is to go through life without loving But it would be almost equally sad to leave this world without ever telling those you love Happy Man’s Day

بد ترین غم اینه که وارد زندگی بشی که توش عشق وجود نداشته باشه تقریبا مثل این میمونه که این دنیا رو ترک کنی بدون اینکه به کسایی که دوسشون داری چیزی از عشقت گفته باشی . . . ! روز مرد مبارک

پیام و مسیج انگلیسی تبریک روز مرد

متن Happy Father’s Day

Find arms that will hold u at ur weakest, eyes that will c u at ur ugliest heart that will luv at ur worst, if u hv found it, u’ve found luvHappy Man’s Day

دستایی رو پیدا کن که در ضعیف ترین حالتت نگهت دارن، چشمایی که در زشت ترین حالتت نگاهت کنن قلبی رو که وقتی توی بد ترین حالت هستی دوست داشته باشه؛ اگر تونستی اینارو پیدا کنی بدون که عشق رو پیدا کردی . . . روز مرد مبارک

پیام و مسیج انگلیسی تبریک روز مرد

تبریک Happy Father’s Day

Knock! Knock! May I Come Into Ur World? I Bring No Flowers, No Gifts But Wishes To Keep U Fresh, Prayers To Keep U Healthy & Love To Keep U Smiling Happy Man’s Day

تق! تق! اجازه هست پا به دنیای تو بزارم؟ من با خودم گل نمیارم، با خودم هدیه هم نمیارم اما یه عالمه آرزو با خودم میارم که تورو همیشه تر و تازه نگه داره، با خدم کلی دعا میارم برای سلامتی تو، و با خودم عشق میارم تا کاری کنم تو همیشه لبخند بزنی . . . روز مرد مبارک

پیام و مسیج انگلیسی تبریک روز مرد

عکس نوشته Happy Father’s Day

این نوشته در کارت تبریک با برچسب ٬ ٬ ٬ ٬ ٬ ٬٬ ٬ ٬ ٬ ٬ ٬ 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 200
  • بازدید ماه : 528
  • بازدید سال : 8,058
  • بازدید کلی : 84,513