پیام تبریک سالگرد ازدواج به همسرم | متن قشنگ برای تبریک سالگرد ازدواج
loading...

جدید های روز

متن سالگرد ازدواج اینستاگرام هیچ اتفاقی در دنیا مهم تر از انتخاب یک همسفر برای بقیه عمر نیست عزیزم و همسر دائمی زندگی ام سالگرد یکی شدنمان مبارک   متن تبریک عاشقانه سالگرد ازدواج ***

Admin Z بازدید : 98 پنجشنبه 11 مهر 1398 نظرات (0)
متن سالگرد ازدواج اینستاگراممتن سالگرد ازدواج اینستاگرام

هیچ اتفاقی در دنیا

مهم تر از انتخاب یک همسفر برای بقیه عمر نیست

عزیزم و همسر دائمی زندگی ام

سالگرد یکی شدنمان مبارک

 

متن تبریک عاشقانه سالگرد ازدواج

***

در آستانه‌ي نوشیدن پیاله‌ اي از نگاه نجیب تـو

و شنیدن واژه مهر از لبان نوشین تـو

در آستانه تراوش شمیم عشق

از نارنجستان خوشبو دل تـو

و نگرش رنگین‌ کمان شوق در آسمان چشمان تـو

در آستانه تماشای نیم‌روز نیلگون آسمان زندگیمان

مـن بـه تماشای نوشینه نوشخند تـو دلخوشم و ناشکیب

محو تماشای ضریح دلت

فدای تـو

بهترین متن عاشقانه برای سالگرد ازدواجبهترین متن عاشقانه برای سالگرد ازدواج

به پاکی قلبت سوگند

بدون طنین زیبای صدایت نمیتوانم زندگی کنم

تا دنیا باقی است عاشقانه دوستت دارم

 

سالگرد به هم رسیدنمون مبارک

***

خوشبختی مـن در بودن با تـو اسـت

و روز رسیدن بـه تـو تقدیر خوشبختی مـن اسـت

تـو آمدی و عمیق‌ ترین نگاه را

از میان چشمان دریایی‌ ات بـه وصال قلبم نشاندی

زیباترین گل‌ هاي دنیا تقدیم بـه تـو

اي بهترین عشق دنیا

روز یکی شدنمان را تبریک میگویم

شعر عاشقانه برای تبریک ازدواجشعر عاشقانه برای تبریک ازدواج

آسمان با تمام وسعتش

خورشید با تمام فروغش

دریا با وسعت بی انتهایش

و هر چه را که بگویی باز به گردپایت نمی رسد

اما نه، اینجا درسینه چیزی دارم

قلبی به اندازه تمام بزرگی های عالم

آنرا زیر پایت فرش می گسترانم

تابدانی عاشقانه دوستت دارم

 

سالگرد همراهیمان مبارک

***

روزهایم همـه با تـو بی کلک می‌گذرد

یک عمر کنار تـو بی شک می‌گذرد

یک سال گذشت و سال ها بعد از این

با خاطره‌ هاي مشترک می‌گذرد

متن سالگرد ازدواج + متن سالگرد ازدواج اینستاگراممتن سالگرد ازدواج + متن سالگرد ازدواج اینستاگرام

مهربان ترینم وقتی تو با منی سرود و شادی با من است

در ضمیرم نقش تو را بر قلبم حکاکی کردم

و هر لحظه دلم به یاد تو میتپد

در قلب من آفتاب تابان باش

 

سالروز ازدواجمان را تبریک می گویم

***

کنون یک‌سال گذشته اسـت از پیوند تـو با مـن

جدا گشتن زِ تنهائی همیشه یار هم ماندن

برای مـا دراین ایام همیشه عشق و شادی بود

خدا را شکر گویم کـه در شادی روی مـا بگشود

عکس زیبا برای پروفایل سالگرد ازدواجعکس زیبا برای پروفایل سالگرد ازدواج
بهترین متن عاشقانه برای سالگرد ازدواجبهترین متن عاشقانه برای سالگرد ازدواج

همسر عزیزم

تو بهترین بهانه برای زندگی من هستی

آرزومندم سایه‌ ات همیشه برسرم گسترده باشد

 

سالگرد ازدواج عاشقانمان مبارک

***

متن برای سالگرد ازدواج

 

یک تکه بلور از جنس حضور

یک یاس سپید از رنگ امید

با هرچه وفاست از سوی خدا

هـمه با عشق تقدیم تـو باد

عزیزم امروز فراموش نشدنی‌ترین

روز زندگی مـن اسـت

سال روز ازدواجمان مبارک

عکس بی متن عاشقانه برای سالگرد ازدواجعکس بی متن عاشقانه برای سالگرد ازدواج

بهانه زندگی ام

از ته قلبم آرزو سلامتی برای تو و خودم دارد

امیدوارم زندگی مشترکمان

همیشه روی ریل خوشبختی حرکت کند

 

سالگرد پیوندمان مبارک عشق من

***

با هفتا آسمون پر از گل یاس و میخک

با صد تا دریا پر از عشق و اشتیاق و پولک

یه قلب عاشق با یه احساس بی‌ قرار و کوچک

فقط می‌خواد بهت بگه

سالگرد ازدواجمون مبارک

همسر خوبم دوستت دارم

عکس نوشته عاشقانه سالگرد ازدواجعکس نوشته عاشقانه سالگرد ازدواج

همسر عزیزم

با قلبی سرشار از شادی و شور

خوشبوترین و لطیف ترین گلهای هستی را

همراه با خوش آهن گترین ترانه گیتی

به مناسبت سالروز ازدواجمان تقدیم می کنم

 

دوستت دارم

***

چشمان خسته ات را می سرایم در پس قصه های سهراب

در پس طاقچه محبت

انگار اینجا زندگی باید کرد

دستان من آکنده از مهر و وفا

زمزمه گر عشق بی مرزمان است

هر روز که خودم را در کنارت می بینم در دلم سالگرد می گیرم

سالگرد عشقی ابدی که به بودنت گره خورده

تو باید همیشه باشی

عکس پروفایل عاشقانه سالگرد ازدواجعکس پروفایل عاشقانه سالگرد ازدواج
عکس برای سالگرد ازدواجعکس برای سالگرد ازدواج

سالگرد عشقمان رسیده

و ما انگار در میان دستهای روزگار محو شده ایم

انگارهمین دیروز بود که آمدی و من غرق در لذتها گشتم

خوش بحالمان شد، خوش به روزگارمان

خوش به آبادانی خانه مان

تا باشد از ین خوشی ها

عشق من، همسرم بیا که سالگرد خوشی هایمان تمامی ندارد

 

سالگردمان مبارک

 
عکس نوشته انگلیسی برای سالگرد ازدواجعکس نوشته انگلیسی برای سالگرد ازدواج

یکسال دیگر هم آمد و ماهمچنان در آغوش عشق آرمیده ایم

آغوشی که وامدار عشق توست

در میان اینهمه سختی و رنج اینگونه زیستنی شاهانه است

ملکه قلب و زندگی من شدی

و من این شاهانه زندگی کردن رامدیون توهستم

 

سالگرد عشقمان مبارک بانوی عشق آفرین

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 2,416
  • بازدید سال : 7,457
  • بازدید کلی : 83,912