پیام و عکس در مورد تبریک چهارشنبه سوری 1397 + 98
loading...

جدید های روز

چهارشنبه سوری سال 1397 دستت را بمن بده از آتش بگذریم،آنان که سوختند همه تنها بودند(زرتشت) زنده باد آیین ایرانی، فرخنده باد چهارشنبه سوری ***** آتش روشن کردم وعهدکردم تا خاموش شدنش د

Admin Z بازدید : 152 چهارشنبه 22 اسفند 1397 نظرات (0)
چهارشنبه سوری

چهارشنبه سوری سال 1397

دستت را بمن بده از آتش بگذریم،آنان که سوختند همه تنها بودند(زرتشت) زنده باد آیین ایرانی، فرخنده باد چهارشنبه سوری

*****

آتش روشن کردم وعهدکردم تا خاموش شدنش دعایت کنم میدانم به آنچه میخواهی میرسی چرا که من  هربار یک هیزم اضافه میکنم! چهارشنبه سوریت مبارک.

*****

واست آتیش روشن کردم که اخر زمستونه

چهار شنبه ی اخر سال قلب من آتیش بارونه

غمهاتو آتیش میزنم سرخی آتیش مال تو

چشم حسودا کور شه از عشق میون من و تو

چهارشنبه سوری

اشعار گلچین از چهارشنبه سوری 98

چنین گفت زرتشت: ” که سوزانید بدی را درآتش ، تا ز آتش برون آید نیکی” پس تو نیز چنین کن

*****

انگاری غلغله ی محشره چارشنبه سوری

گوشم از بمب و ترقّه کره چارشنبه سوری

رسم خیلی خوبیه اگه خرابش نکنیم

واسه من فشفشه یادت نره چارشنبه سوری

*****

امشب شب چهارشنبه سوریه و میخوام بیاد توکه نیستی … بالون آرزویی به آسمون بفرستم و آرزویم را هم که دگر تمام مردم شهر میدانند … توهم بگو آمین 

چهارشنبه سوری

جملات طنز و خنده دار چهارشنبه سوری

تخ توخ پارت پورت زارت زورت تاراخ توروخ چارشنبه سوری مبارک

*****

بیا در غروب آخرین سه شنبه سال برای گردگیری

افکارمان آتشی بیافروزیم کینه ها را بسوزانیم

زردی خاطرات بد را به آتشو سرخی عشق را از

آتش بگیریم آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم

*****

پیشاپیش آغاز مانور جنگ جهانی سوم

و شبیه سازی انفجار های قاره ای و آزمایش بمب های اتمی بر تو مسئول ویژه برگزاری مراسم مبارک !
چهارشنبه سوری

پیامک عاشقانه چهارشنبه سوری

با یاد سرخی گونه هات.. درخشش چشمات .. سوزانندگی لبهات..  داغی عشقت  از رو آتیش میپرم دوستت دارم آتیش پاره  چهارشنبه سوری مبارک

*****

چهار شنبه سوری روز ملی مبارزه با آرامش

اعصاب بر شما ترقه بازان گرامی مبارک باد !

ستاد روانی شدگان چهار شنبه آخر سال !

*****

سرخ میشوی، وقتی میشنوی:دوستت دارم

زرد میشوم، وقتی میشنوم:دوستش داری چهارشنبه سوری راه انداختیم
چهارشنبه سوری

اس ام اس جدید عاشقانه چهارشنبه سوری

آخرین سه شنبه سال خورشیدی را با بر افروختن آتش و پریدن از روی آن به استقبال نوروز می رویمسرخی تو از من، زردی من از تو جشن باستانی چهارشنبه سوری مبارک

*****

چهارشنبه سوری نزدیکه ، یه وقت نری از رو آتیش بپری

آخه تجربه ثابت کرده اگه جیگر بره رو آتیش کباب میشه !

چهارشنبه سوری

SMS عاشقانه چهارشنبه سوری

سرخی تو از من، زردی من از تو همیشه من میسوزم و همیشه تو میپری . . .

*****

بیا در غروب آخرین سه شنبه سال برای گردگیری افکارمان آتشی بیافروزیم کینه ها را بسوزانیم زردی خاطرات بد را به آتشو سرخی عشق را از آتش بگیریم آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم

چهارشنبه سوری

گلچین پیام تبریک ویژه چهارشنبه سوری

سوختن غمهایت در آتش 4 شنبه سوری آرزوی من است

4 شنبه سوریت مبارک

*****

سلام چهارشنبه سوری جایی قرار نذاری کار واجب باهات دارم آحه آتیش کم داریم آتیش پاره

چهارشنبه سوری

چهارشنبه سوری

 

غضنفر زنگ میزنه به ۱۱۸ و می پرسه : امسال چارشنبه سوری چند شنبه میافته ؟!

*****

آتیشی که تو قلبم روشن کردی هیچ آتش نشانی نمی تونه خاموش کنه ! ” چهارشنبه سوری مبارک”

چهارشنبه سوری

چهارشنبه سوری 97

 
چهارشنبه سوری

چهارشنبه سوری 1397-98

 
چهارشنبه سوری

متن درباره چهارشنبه سوری

 
چهارشنبه سوری

چهارشنبه سوری اخر سال

 
چهارشنبه سوری

تبریک چهارشنبه سوری

این نوشته در کارت تبریک با برچسب ٬ ٬ ٬ ٬ ٬ ٬ ٬ ٬ ٬ ٬ ٬ 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 131
  • بازدید ماه : 459
  • بازدید سال : 7,989
  • بازدید کلی : 84,444